پرسش های متداول مشتریان

لطفا پیش از تماس با ما، پرسش های متداول را بررسی نمایید و در صورتی که سوال خود را پیدا نکردید، با ما تماس بگیرید.

 

- چگونه به وبسایت شما اعتماد کنیم؟

آرادتحریر دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و ثبت شده در مرکز ساماندهی رسانه های دیجیتال است که تحت نظارت این سازمان ها می باشد. علاوه بر این، فروشگاه مجهز به درگاه پرداخت اینترنتی اختصاصی از شرکت به پرداخت ملت می باشد؛ لذا با اطمینان خاطر می توانید سفارش خود را ثبت نمایید.

 

- پیگیری سفارش چگونه انجام می شود؟

علاوه بر ارسال مرحله به مرحله پیامک از طرف وبسایت، می توانید به قسمت سفارش های من در صفحه حساب کاربری مراجعه فرمایید.

 

- می توانیم سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت کنیم؟

خیر. امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی وجود ندارد.

 

- می توانیم خرید خود را به صورت حضوری انجام دهیم؟

بله، فروشگاه علاوه بر فروش آنلاین، فروش حضوری هم دارد. می توانید آدرس فروشگاه را از قسمت تماس با ما ببینید.

 

- آیا جهت خرید از سایت، ثبت نام الزامی است؟

بله، در حال حاضر ثبت نام و ورود با شماره موبایل صورت می گیرد.

 

- بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید تماس بگیریم؟

خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما آغاز خواهد شد و در صورت نیاز، کارشناسان فروش آرادتحریر با شما تماس خواهند گرفت.

 

- آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل وجود دارد؟

کاربران با ورود با حساب کاربری خود می توانند اطلاعات حساب کاربری خود اعم از نام و نام خانوادگی، ایمیل و آدرس را ویرایش کنند.

 

- آیا می توانیم آدرس و نام شخص دیگری را جهت دریافت سفارش ثبت کنیم؟

بله، در زمان نهایی سازی سفارش می توانید هر آدرس و اطلاعات و یادداشتی را ثبت نمایید.

 

- آیا می توانیم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشیم؟

بله، برای دسترسی داشتن به اطلاعات خریدهای قبلی باید به حساب کاربری خود وارد شوید و روی گزینه سفارش های من کلیک کنید تا سوابق خرید شما نمایش داده شود.

 

- آیا می توان در تمام ساعات شبانه روز اقدام به ثبت سفارش نمود؟

بله، کاربران عزیز می توانند در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته سفارش خود را ثبت کنند.

 

- نحوه پرداخت وجه سفارشات چگونه است؟

پرداخت آنلاین با کلیه کارت های عضو شتاب

 

- آیا امکان پرداخت در محل سفارش وجود دارد؟

خیر، به علت تحمیل هزینه های اضافی برای مشتری و فروشگاه و همچنین مشکلات ناشی از ثبت سفارشات جعلی، سرویس پرداخت در محل ارائه نمی شود.

 

- آیا می توانیم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنیم؟

در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد. در آینده نزدیک، جهت رفاه حال مشتریان عزیز، امکان پرداخت اقساطی از طریق اسنپ پی و تارا فراهم خواهد شد.

 

- آیا ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد ولی مبلغ از حساب بانکی من کسر شده باشد؟

به ندرت ممکن است در زمان انجام پرداخت، شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود؛ نگران نباشید و مجددا خرید را انجام دهید. در این حالت خود بانک (معمولاً در کمتر از یک ساعت) مغایرت‏ ها را بررسی و مرتفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب کاربر باز می گرداند.

 

- هنگام پرداخت اینترنتی با خطای "سقف روزانه استفاده از رمز ایستا به پایان رسیده است" مواجه می شوم، چکار کنم؟

رمز دوم ایستا صرفا برای مبالغ پایین تر از 100 هزار تومان قابل استفاده است. برای مبالغ بالاتر از 100 هزار تومان می بایست رمز دوم پویای کارت بانکی خود را از خودپرداز بانک مورد نظر فعال کرده و خرید خود را نهایی نمایید.

 

- چند روز طول می کشد تا سفارش به دستمان برسد؟

اکثر سفارشات در اولین روز کاری بسته بندی و ارسال می شوند. مدت زمان رسیدن بسته ها از طریق پست پیشتاز بسته به مسافت متفاوت بوده و در عرض 3 الی 5 روز کاری می باشد.

 

- آیا ارسال رایگان سفارشات امکان پذیر است؟

بله، ارسال و بسته بندی تمام سفارشات بالای 500 هزار تومان به سراسر ایران رایگان می باشد.

برگشت به بالا
×